A tak zatímco arabáči a negři mají v Německu generální pardon a můžou vraždit, loupit a znásilňovat zcela bez obav z trestu, tak lidé, co jenom dělají svou práci půjdou na desítky let do vězení. Vítejte v západním Kocourkově.
Odpovědět0 0
No ja kdyz vidim ty dymovnice tdi vsech znacek a tipu aut tak bych dotycneho dal za mrize na dozivoti (evidentne podplatil stk) .Ale vetsinou to jsou stare nebo rozbyte motory, moderni diesel ktery je uduseny EU normama je v pohode. Jinak EU normy zvysili spotredu tak o 3 litry takze usporny tdi z roku 1995 zere o 2 litry mene nez soucasny.Ja osobne nikdy nemel TDI.Jo EU hruza. Jinak konecne doslona hlavni osobu ale stejne se mu nic nestane on o tom moc dobre vedel.
Odpovědět0 1
..."to jsou stare nebo rozbyte motory".... Ten češin býl ale přádně těžký řeč , že ano. Kte chalupek můj ? Tralala
Pokud chcete ozdravit ovzduší tak podporujete třeba LPG , stanic je tady dost. A mimochodem o tom že se za padesát - sto let mírně oteplí o cca ,05-1 stupeň celsia jsme se učili na ZDŠ ! No a taky když se podíváte na oceány , tak hladina byla už výše i níže a co s toho vylývá co ?
Odpovědět0 1
Ty jsi byl urcite na skole šprt vid :DDDDDDD
Odpovědět1 0
Ne , nebyl jsem šprt , ale protože mám rád teplo a ne jednou jsem si povzdechl že jsem se měl narodit někde ve středomoří například , tak jsem si tohle zapamatoval a trochu litoval že to nepřijde dříve .Vzpomínám si , že podle těch odhadů tehdy se počítalo s tím , že se i mírně změní flora u nás , ne nijak razantně , ale trošku ano. Někde jsem dokonce vstřebal informaci že se dříve snad pěstovala vinná réva v oblasti dnešního Českého Těšína . Proto mě ty zaručené zprávy o oteplování vinou člověka nijak neberou .
Odpovědět0 0
LOL tady někdo řeší něčí "češin", sám napíše "co s toho vylývá" a celkově píše jak tatar (chybějící čárky, špatně mezery u interpunkce, malý/velký písmena atd.) ... já nemůžu z toho :DDDDD
Odpovědět0 0
EU normy zvýšily spotřebu o 3 litry? Kde jste na takovou blbost přišel? Reálná spotřeba naftových motorů zůstává plůus minus stejná (TDI) nebo se u většiny výrobců stále snižuje, stačí se kouknout na Spritmonitor.
Příklady
Octavia 66kW (do 2004) - 5,38, Octavia 66kW (od 2013) - 5,48
Octavia 81kW (do 2004) - 5,63, Octavia 81kW (od 2013) - 5,26
Focus 66kW (do 2005) - 5,94, Focus 70kW (od 2012) - 5,37
Peugeot 306 HDi 66kW - 5,85, Peugeot 308 68kW (od 2013) - 5,12
Renault Megane 72kW (do 2002) - 5,59, Renault Megane 77kW (od 2008) - 5,61
Fiat Bravo/Brava 77kW (od 2001) - 6,00, Fiat Bravo 77kW (od 2007) - 5,69
To jen tak namátkou. Kde máte ty 2-3 litry? Největší pozorovatelný nárůst z vybraných je 0,1 litru o 66kW TDI. Naopak třeba Focus a Peugeot šly při jemném nárůstu výkonu o 6-7 deci dolů (a to jde o mnohem větší a těžší auta než před 20 lety).
Odpovědět0 0
a chcete přispět k boji s globálním oteplováním, si honem dejte nahrát ten nepodvádějící. Získáte nižší výkon motoru, tím pádem vyšší spotřebu, ergo kladívko vypustíte více CO2. :-)
Odpovědět0 0
Já nevím, celé mi to přijde jako vyumělkovaný nesmysl. Když jedu v koloně aut po městě v létě s otevřenými okny tak nic nikde nesmrdí až do doby než se dostanu za nějaký starý 35 let Favorit , motocykl a nebo starou Felícii.Celé se mi to jeví jako zástupný problém.
Odpovědět1 2
Odkdy je ale smrad znakem škodlivosti?
Odpovědět1 0