Komentářů: 7, score 1.8 | Svět hardware: 1191/1.5 | TV Freak: 4/2.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 27.4.2018 s hodnocením +1:
- ohanet se prumernou trvalou zatezi je totalni nesmysl kdyz napr. pri kratke trase vysplha na 40-50kW (a ted si zapocti opravdu delsi trasu kolik spotrebujes za den a jak dlouho by jsi musel dobijet !!!)
- to je spise nevyhoda prubezne a pomalu kdyz to jde rychle a ted hned ;) to je jako pristavit si doma nadrz a nechat kapat benzin do nadrze ta tzv. vyhoda je omezeni dane technologie ;)
- opravdu dlouha trasa je pro EV trebas i cesta z Prahy do Hradce/Pardubic a zpete ..pro soucasne vozidla je to jen v podstate popojeti ve srovnani s EV :D
- prakticky priklad po navratu z cesty : zlato babicka potrebuje odvezt k lekari zajed pro ni >>> bohuzel to nejde musim nabijet aspon tri hodiny jinak by jsme nedojeli zpet domu
- zaver: takze nebudeme jezdit a budeme stale na nabijecce ;) o dalkovych trasach nebo intenzivnim jezdeni si muzeme nechat jen zdat tot vyhody EV pod taktovkou EU ;) odpoved na tvuj dotaz: jak casto budu muset na "benzinku" abych vytvoril spickovy odber ? >> pokazde kdyz budu potrebovat :) (navic je i velice pravdepodobne ze v momente co bude levnejsi cena za ujety km ze lide budou jezdit mnohem vice = vice spotrebovane energie = vice rychleho dobijeni = vetsi zatez na infrastrukturu ktera ma i v soucasnosti problemy s narazovym navysenim spotreby ktere je ve srovnani s masivnim nasazenim EV naprosto zanedbatelne ....
- lide tankuji benzin i v noci = rozumej kdyz je potreba a ne az bude pripraven nejaky kompenzacni meziclanek narazove vysokych odberu apod.(coz zvysuje cenu i ekologickou zatez)
- je jasne ze v prvopocatku kdy bude doslova max par tisic vozidel to nebude zadny vetsi problem pro infrastrukturu obzvlast pro vikendove ridice nebo jen pro ty co popojizdeji 10 km do prace a do obchodu .. omezeni se bude tykat max tech par jednotlivcu kteri si takovy vuz poridi.... kazda technologie ma sve vyhody i nevyhody nasilne potlaceni jedne bez adekvatni nahrady je totalni nesmysl ....
btw jen v malinkate CR je nekolik milionu aktivne pouzivanych vozidel jestli nas EU nuti na masovy prechod na EV a jeste to dotuje z nasich kapes tak je to proste spatne ted si predstav ze se sejde u "cerpaci" stanice nekolik kamionu a osobaku kteri navic "cerpanim" stravi mnohonasobne vice casu nez pri tankovani fosilniho paliva ;) (naprosto realny scenar ktery je navic umocnen vyrazne mensim dojezdem na jedno nabiti )
- to je spise nevyhoda prubezne a pomalu kdyz to jde rychle a ted hned ;) to je jako pristavit si doma nadrz a nechat kapat benzin do nadrze ta tzv. vyhoda je omezeni dane technologie ;)
- opravdu dlouha trasa je pro EV trebas i cesta z Prahy do Hradce/Pardubic a zpete ..pro soucasne vozidla je to jen v podstate popojeti ve srovnani s EV :D
- prakticky priklad po navratu z cesty : zlato babicka potrebuje odvezt k lekari zajed pro ni >>> bohuzel to nejde musim nabijet aspon tri hodiny jinak by jsme nedojeli zpet domu
- zaver: takze nebudeme jezdit a budeme stale na nabijecce ;) o dalkovych trasach nebo intenzivnim jezdeni si muzeme nechat jen zdat tot vyhody EV pod taktovkou EU ;) odpoved na tvuj dotaz: jak casto budu muset na "benzinku" abych vytvoril spickovy odber ? >> pokazde kdyz budu potrebovat :) (navic je i velice pravdepodobne ze v momente co bude levnejsi cena za ujety km ze lide budou jezdit mnohem vice = vice spotrebovane energie = vice rychleho dobijeni = vetsi zatez na infrastrukturu ktera ma i v soucasnosti problemy s narazovym navysenim spotreby ktere je ve srovnani s masivnim nasazenim EV naprosto zanedbatelne ....
- lide tankuji benzin i v noci = rozumej kdyz je potreba a ne az bude pripraven nejaky kompenzacni meziclanek narazove vysokych odberu apod.(coz zvysuje cenu i ekologickou zatez)
- je jasne ze v prvopocatku kdy bude doslova max par tisic vozidel to nebude zadny vetsi problem pro infrastrukturu obzvlast pro vikendove ridice nebo jen pro ty co popojizdeji 10 km do prace a do obchodu .. omezeni se bude tykat max tech par jednotlivcu kteri si takovy vuz poridi.... kazda technologie ma sve vyhody i nevyhody nasilne potlaceni jedne bez adekvatni nahrady je totalni nesmysl ....
btw jen v malinkate CR je nekolik milionu aktivne pouzivanych vozidel jestli nas EU nuti na masovy prechod na EV a jeste to dotuje z nasich kapes tak je to proste spatne ted si predstav ze se sejde u "cerpaci" stanice nekolik kamionu a osobaku kteri navic "cerpanim" stravi mnohonasobne vice casu nez pri tankovani fosilniho paliva ;) (naprosto realny scenar ktery je navic umocnen vyrazne mensim dojezdem na jedno nabiti )
Nejvíce přínosné komentáře
v dobach dovolenych to bude dobijeni rozhodne legrace kdyz uz ted u rychleho doplnovani paliva cekaji ridici ve fronte na stojan :D (doufam ze tohle EU silenstvi brzo vysumi a nekdo nahore se probudi takova sokova zatez na infrastrukturu je proste mazec)
U EV vetsinou odchazi menice a regulatory... ale kdyz uz se rozbije baterie tak to stoji za to
docela sranda :D už takhle je spousta BEV s mrňavým kufrem, který si zadrbu těžkým báglem :D .. další generace bude v základní variantě vážit 750 kg a bude se připojovat na tažné, které u mnoha BEV chybí :D